Menadžer proizvoda vs Menadžer prodaje
Nekada je menadžer prodaje ( direktor prodaje ) bila jedina osoba zadužena za plasman proizvoda kompanije na tržištu. Međutim poslovna kratkovidost koja se javljala usled zanemarivanja pracenja plasmana proizvoda, i orijentisanosti isključivo na stvaranje i povećanje profita dovela je mnoge kompanije na rub propasti. Najuspešnije kompanije su ovo u međuvremenu shvatile, i svoje poslovanje okrenule novom poslovnom cilju- stvaranju vrednosti! Danas dakle cilj nije profit, već stvoriti vrednost za kupca, a kada se to učini na najefikasniji način, stvoriće se i vrednost za kompaniju. Dakle kupac je taj koji raspolaze vrednošću- novcem, koji je isti spreman da zameni za vrednost koja je njemu potrebna- proizvod ili usluga. Proizvoda je danas mnogo, tržišna utakmica je žustrija nego ikada, a glavni uzrok tome je globalizacija. Planeta je postala malo igralište za toliko igrača, i samo najuspešniji ostaju u prvoj postavi. Upravo su globalizacija i novi uslovi na tržištu doveli do pojave novih radnih mesta u kompanijama, a među njima i mesto Proizvodnog menadžera. On neće samo prodavati, on će i pratiti prodaju, učestvovati u razvoju novih proizvoda, komunicirati sa kupcima, tražiti nove ideje kako biti bolji od drugih... Evolucija tržišta kao nuspojavu daje što bolje prilagođavanje istom, i baš kako je to u prirodi, nakon svake revolucionarne promene, samo organizmi koji se najbolje prilagode opstaju i dalje.
2 Komentari |
0 Trekbekovi
malaria drugs list
mefloquine
online doctor erectile dysfunction
erectile stimulation treatment
hydrochloquine
hydroxychloroquine side effects
erectile tools
plaquenil alcohol
liquid tadalafil
tadalafil generic
zpack uti treatment
zithromax pfizer
Autor WilsonHes — 21 Jan 2021, 18:21
Danas je jako važno znati prodati. Bitno je pratiti šta treba kupcima,potrošačima, kako da se unapredi proizvod...
Autor iwy — 05 Nov 2009, 21:41