Menadzment proizvoda

17 Nov, 2009

e-prodaja

Menadžer proizvoda — Autor aleks986 @ 16:03
Još jedan trend savremenog poslovanja, koji ruši zid nekadašnjeg jedinog vida kupoprodaje-veleprodaje i maloprodaje proizvoda u za to predviđenim specijalno opremljenim objektima-prodavnicama, marketima, supermarketima, megamarketima, hipermarketima... Nekada se nije moglo ni zamisliti da npr. kupite CD vašeg omiljenog muzičkog izvođača tako što će te sedeti za vašim personalnim računarom i jednim potezom-klikom za par dana dobiti taj isti CD na kućnu adresu, a danas čitava produkcijska industrija grca pod naleton upravo internet porudžbina. da bi sve bilo gore po nekada moćne produkcijske kuće i sami muzički izvođači su uvideli šansu u e-prodaji pa čak i izdaju nove singlove i albume samo za internet potrošače. Kao što se iz ovog prethodnog primera može videti, internet koji je u neprestanoj progresivnoj ekspanziji kao i informacione tehnologije u globalu danas donose nove šanse ali isto tako i nove pretnje svim kompanijama u svetu. Više ne postoji pitanje kako zaobići sve masovnije e-poslovanje, već kako ovo iskoristiti na najbolji mogući način!

Komentari

  1. zanimljivo, ali kod ljudi i dalje imaju skepticno misljenje o e-trgovini!

    Autor milango2 — 01 Dec 2009, 23:12

  2. Zanimljiva tema, ali kod nas nije tako zastupljena e-trgovina

    Autor delicsladjana — 30 Nov 2009, 15:57

  3. interesantna tema o kojoj ima puno da se pise i kaze!!!

    Autor mima — 26 Nov 2009, 17:00

  4. odlican odabir tema

    Autor iwy — 17 Nov 2009, 16:34


Dodaj komentar

Powered by blog.co.yu